i-magazin.cz
  Doporučujeme

 

 

  Kalendář
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31     
  Vyhledávání
Vyhledat text

 
  LED-ekosvetla.cz


www.led-ekosvetla.cz

Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.

  Anketa
Jaký z těchto vozů je nejhezčí?

Ford Mustang GT-350R r.66 (8819 hl.)
 
Chevrolet Corvette r.57 (3859 hl.)
 
Škoda 110 R (4345 hl.)
 
Opel Manta (3407 hl.)
 
Pontiac GTO r.69 (3391 hl.)
 
Opel GT r.72 (3510 hl.)
 
Ferrari 365 GT r.68 (3077 hl.)
 
BMW 507 r.58 (3400 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 33808
  TOP 5 články

Neexistuji vhodna data!

  Reklama
  Poslední komentáře

Databáze je prázdná!

  Inzeráty
 
Automagazín >> Historie automobilek >> La Ponette - historie automobilky
La Ponette - historie automobilky
Společnost S.A. des Autos La Ponette byla v činnosti v letech 1909 až 1925 na adrese Route de Versailles v Saint Rémy, Chevreuse.

Její majitel a zakladatel Georges Granvaud začínal s výrobou tzv. vozítek. Jeho malé, dvousedadlové modely byly poháněny jednoválcovým motorem zdvihového objemu 827 ccm o výkonu 7 koní. Sílu motoru už nepřenášel řetězový pohon, ale kardanový hřídel. Od roku 1912 mohli zákazníci volit i čtyřválcový motor značky Ballot. Tento motor s postranními ventily byl mnohem spolehlivější než starší jednoválec, který se proto od roku 1913 přestal vyrábět. auta, vyrobená v následujících letech, byla osazena čtyřválcovými motory, jejichž objem válců se pohyboval mezi 1,7 a 2,7 litru.
[Akt. známka: 3,00 / Počet hlasů: 7] 1 2 3 4 5
| Autor: i-magazin.cz | Vydáno dne 18. 02. 2007 | 3563 přečtení |
| Počet komentářů: 42 | Přidat komentář |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |

 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.

optimalizace PageRank.cz TOPlist
[CNW:Counter]

automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín

Copyright: Bredik projekt © 2005,  Layout by Idealprint.cz