i-magazin.cz
  Doporučujeme

 

 

  Kalendář
<<  Prosinec  >>
PoÚtStČtSoNe
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31      
  Vyhledávání
Vyhledat text

 
  LED-ekosvetla.cz


www.led-ekosvetla.cz

Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.

  Anketa
Jaký z těchto vozů je nejhezčí?

Ford Mustang GT-350R r.66 (12503 hl.)
 
Chevrolet Corvette r.57 (5872 hl.)
 
Škoda 110 R (6252 hl.)
 
Opel Manta (5024 hl.)
 
Pontiac GTO r.69 (4994 hl.)
 
Opel GT r.72 (5299 hl.)
 
Ferrari 365 GT r.68 (4489 hl.)
 
BMW 507 r.58 (4952 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 49385
  TOP 5 články

Neexistuji vhodna data!

  Reklama
  Poslední komentáře

Databáze je prázdná!

  Inzeráty
 
Metromagazín >> Zajímavosti >> Tramvaj Hlubočepy-Barrandov
Tramvaj Hlubočepy-Barrandov


Investor:
Dopravní podnik hl. m. Prahy
Inženýrská činnost:
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Projektant:
Metroprojekt Praha a.s.
Zhotovitel stavby:
Sdružení Subterra a.s. a ŽS Brno a.s.
Hlavní inženýr:
Ing. Petr Bláha
Autor Architektonického urbanistického řešení:
Ing Patrik Kotas


 

Údaje o projektovaných kapacitách:

 

- celková délka tramvajové trati (dvoukolejná trať):

3 567 m

- celkové převýšení:

cca 130 m

- tramvajové smyčky Hlubočepy a Barrandov (jednokolejně):

880 m


 

 

 

 

délka

výška nad terénem

- z celkové délky:

- estakády:

- Hlubočepy

477 m

17,6 m

 

 

- Růžičkova rokle

304 m

31,3 m

 

 

celkem

781 m

 

 

- podjezdy:

- Lamačova

206 m

 

 

 

- Tréglova

155 m

 

 

 

celkem

361 m

 


 

- počet zastávek: 6 dvojic

- Hlubočepy

 

- V Bokách

 

- Ateliéry

 

- Chaplinova

 

- Klukovická

 

- Sídliště Barrandov

 

 

- nové měnírny:

- Hlubočepy

 

- Barrandov

   

- průměrná mezistaniční vzdálenost:

629 m

- počet tramvajových linek:

3

- špičkový interval linek:

8 minut

- průměrný peážní interval:

2,66 minuty

- časová dostupnost:
úsek Sídliště Barrandov - Anděl


16 minut

- počet nových pracovníků:

44 (řidiči, údržba)

 

 

Předpokládaná doba výstavby:

 

 

- zahájení

09 / 2001

- uvedení tram. trati do provozu

12 / 2003

- dokončení

06 / 2004

 

 


Růžičkova rokle

V bokách



Chaplinova

Klukovická

[Akt. známka: 2,00 / Počet hlasů: 1] 1 2 3 4 5
| Autor: i-magazin.cz | Vydáno dne 14. 05. 2006 | 5816 přečtení |
| Počet komentářů: 134 | Přidat komentář | Zdroj: www.metroprojekt.cz |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |

 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.

optimalizace PageRank.cz TOPlist
[CNW:Counter]

automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín

Copyright: Bredik projekt © 2005,  Layout by Idealprint.cz