Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.
Neexistuji vhodna data!
Databáze je prázdná!
Systém
První linka bukurešťského metra byla otevřena v roce 1979 mezi stanicemi Timpuri Noi a Semanatoarea, v roce 1981 byla rozšířena východně do stanice Republica. O dva roky později, v roce 1983, byla rozšířena na západ do stanice Industriilor. Jako část budoucí okružní trasy byla tato linka rozšířena do Cringasi. V roce 1991 byla otevřena stanice Pantelimon v blízkosti depa.
Linka 2 (sever-jih) (19 km)
1986: Piata Unirii - I.M.G.B (jih)
1987: Piata Unirii - Pipera (sever)
Třetí linka, fungující jako okružní trasa, je zčásti součástí trasy 1, část mezi Gara de Nord a Dristor byla otevřena v roce 1989.
V roce 1997 byla síť metra 58 km dlouhá a měla 39 stanic s průměrnou vzdáleností stanic 1,5 km.
Linka 4 z Gara de Nord, respektive ze stanice Basarab do 1 Mai (Ion Mihalache) byla otevřena 1. března 2000.
Dvě prodloužení tras jsou zatím ve výstavbě:
- Jihovýchodní přípoj první trasy z N. Grigorescu do Linia de Centura (4,7 km, 2004?)
- Severní přípoj trasy 4 z 1 Mai do Laromet.
Na světě jsou plány páté trasy z jihozápadu (Drumul Taberei) do severovýchodní části města (Colentina) přes Eroilor a Universitate.
V roce 1999 stála jednodenní jízdenka 8000 lei (1$ = 16300 lei)!
Metro je v provozu od 5 hodin ráno do půlnoci, intervaly jsou 2,5 až 5 minut.
Tento web site byl
vytvořen prostřednictvím phpRS
- redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
|
automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín |
Copyright: Bredik projekt © 2005, Layout by Idealprint.cz |