i-magazin.cz
  Doporučujeme

 

 

  Kalendář
<<  Listopad  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30    
  Vyhledávání
Vyhledat text

 
  LED-ekosvetla.cz


www.led-ekosvetla.cz

Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.

  Anketa
Jaký z těchto vozů je nejhezčí?

Ford Mustang GT-350R r.66 (12208 hl.)
 
Chevrolet Corvette r.57 (5544 hl.)
 
Škoda 110 R (6001 hl.)
 
Opel Manta (4794 hl.)
 
Pontiac GTO r.69 (4794 hl.)
 
Opel GT r.72 (4982 hl.)
 
Ferrari 365 GT r.68 (4236 hl.)
 
BMW 507 r.58 (4730 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 47289
  TOP 5 články

Neexistuji vhodna data!

  Reklama
  Poslední komentáře

Databáze je prázdná!

  Inzeráty
 
Bukurešť
Rumunské hlavní město Bukurešť je v jižní části země, asi 70 km od bulharských hranic a 150 km od Černého moře. Město má asi 2,3 milionu obyvatel.

Systém
 

První linka bukurešťského metra byla otevřena v roce 1979 mezi stanicemi Timpuri Noi a Semanatoarea, v roce 1981 byla rozšířena východně do stanice Republica. O dva roky později, v roce 1983, byla rozšířena na západ do stanice Industriilor. Jako část budoucí okružní trasy byla tato linka rozšířena do Cringasi. V roce 1991 byla otevřena stanice Pantelimon v blízkosti depa.

Linka 2 (sever-jih) (19 km)

1986: Piata Unirii - I.M.G.B (jih)

1987: Piata Unirii - Pipera (sever)

Třetí linka, fungující jako okružní trasa, je zčásti součástí trasy 1, část mezi Gara de Nord a Dristor byla otevřena v roce 1989.

 

V roce 1997 byla síť metra 58 km dlouhá a měla 39 stanic s průměrnou vzdáleností stanic 1,5 km.

Linka 4 z Gara de Nord, respektive ze stanice Basarab do 1 Mai (Ion Mihalache) byla otevřena 1. března 2000.

Dvě prodloužení tras jsou zatím ve výstavbě:

- Jihovýchodní přípoj první trasy z  N. Grigorescu do Linia de Centura (4,7 km, 2004?)

- Severní přípoj trasy 4 z 1 Mai do Laromet.

Na světě jsou plány páté trasy z jihozápadu (Drumul Taberei) do severovýchodní části města (Colentina) přes Eroilor a Universitate.

V roce 1999 stála jednodenní jízdenka 8000 lei (1$ = 16300 lei)!

Metro je v provozu od 5 hodin ráno do půlnoci, intervaly jsou 2,5 až 5 minut.


[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: i-magazin.cz | Vydáno dne 14. 05. 2006 | 4027 přečtení |
| Počet komentářů: 14 | Přidat komentář |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |

 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.

optimalizace PageRank.cz TOPlist
[CNW:Counter]

automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín

Copyright: Bredik projekt © 2005,  Layout by Idealprint.cz