Investor:
Dopravní podnik hl. m. Prahy
Inženýrská činnost:
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Projektant:
Metroprojekt Praha a.s.
Zhotovitel stavby:
Sdružení Subterra a.s. a ŽS Brno a.s.
Hlavní inženýr:
Ing. Petr Bláha
Autor Architektonického urbanistického řešení:
Ing Patrik Kotas
Údaje o projektovaných kapacitách: |
|
- celková délka tramvajové trati (dvoukolejná trať): |
3 567 m |
- celkové převýšení: |
cca 130 m |
- tramvajové smyčky Hlubočepy a Barrandov (jednokolejně): |
880 m |
|
|
|
délka |
výška nad terénem |
- z celkové délky: |
- estakády: |
- Hlubočepy |
477 m |
17,6 m |
|
|
- Růžičkova rokle |
304 m |
31,3 m |
|
|
celkem |
781 m |
|
|
- podjezdy: |
- Lamačova |
206 m |
|
|
|
- Tréglova |
155 m |
|
|
|
celkem |
361 m |
|
- počet zastávek: 6 dvojic |
- Hlubočepy |
|
- V Bokách |
|
- Ateliéry |
|
- Chaplinova |
|
- Klukovická |
|
- Sídliště Barrandov |
|
|
- nové měnírny: |
- Hlubočepy |
|
- Barrandov |
- průměrná mezistaniční vzdálenost: |
629 m |
- počet tramvajových linek: |
3 |
- špičkový interval linek: |
8 minut |
- průměrný peážní interval: |
2,66 minuty |
- časová dostupnost: |
|
- počet nových pracovníků: |
44 (řidiči, údržba) |
|
|
Předpokládaná doba výstavby: |
|
|
|
- zahájení |
09 / 2001 |
- uvedení tram. trati do provozu |
12 / 2003 |
- dokončení |
06 / 2004 |
|
|