Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.
Neexistuji vhodna data!
Databáze je prázdná!
Tato část trasy překonává dvě přírodní překážky: řeku Vltavu a následně výškový rozdíl mezi vltavským údolím a náhorní plošinou, na které jsou rozmístěny velké sídlištní celky. Metro je páteřní komunikací systému MHD a proto je snahou, aby trasa byla vedena nejkratším směrem k lokalitám s největším obratem cestujících. Ty jsou dvě: Kobyliské náměstí a obchodní centrum Ládví. Zde jsou proto umístěny stanice. KOBYLISY - ražená jednolodní v hloubce kolem 30m se dvěma vestibuly vzdálenými od sebe přes 200m a LÁDVÍ - dočasně koncová, hloubená, s nástupištěm cca 7 m pod terénem a vestibulem umístěným přímo nad středem stanice.
Základní údaje
charakterizující stavbu a její budoucí provoz |
|
Stavební délka IV. provozního úseku trasy C - 1. části Nádraží Holešovice (mimo) - Ládví (včetně) | 3981 m |
Maximální spád | 39,5 o/oo |
Minimální poloměr směrového oblouku traťových kolejí | 600 m |
Minimální poloměr zakružovacího oblouku traťových kolejí | 1000 m |
Nejnižší bod trasy - podchod Vltavy | 169,660 m n.m. |
Nejvyšší bod trasy - stanice Ládví | 281,620 m n.m. |
Překonávaný výškový rozdíl | 111,960 m |
Počet stanic | 2 |
Názvy stanic | |
|
|
Vzdálenost stanic | |
|
2748 m 1140 m |
Hloubka stanic (rozdíl mezi úrovní terénu a úrovní nástupiště) | |
|
31,5 m 7,35 m |
Pro přechod Vltavy bylo zvoleno řešení, které, v tak velkém rozsahu bylo použito poprvé. Na trojském břehu byl v "suchém doku" vybetonován tubus jednokolejného traťového tunelu o délce 168 m a hmotnosti téměř 7000 tun a vysunut do předem vybagrované rýhy ve dně řeky. Pro druhý tunel se postup opakoval - vysunutí prvního bylo úspěšně realizováno na podzim 2001, vysunutí druhého proběhlo v letních měsících 2002. Řešení, které bylo navrženo ve spolupráci odborníků METROPROJEKTU, METROSTAVU a několika dalších konzultantů z řad našich i zahraničních odborníků vzbuzuje zasloužený obdiv odborné i laické veřejnosti. Jeho publikace na odborných sympóziích a konferencích (mj. i na Světovém tunelářském kongresu v Sydney v březnu 2002) se pravidelně stává předmětem velké pozornosti a rozsáhlých diskusí.
Přiložené obrázky ukazují princip
technického řešení, fotografie a videoklipy jsou z realizace na
podzim r. 2001 (tunel v suchém doku, "pokřtění" láhví sektu a
průběh vysouvání - vzhledem k tomu, že tunel je celý pod vodou,
lze jeho pohyb sledovat pouze podle "komínu" který slouží ke
vstupu a větrání a "kříže" umístěného na čele tubusu, podle
kterého se kontrolovala geometrická poloha).
Tento web site byl
vytvořen prostřednictvím phpRS
- redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
|
automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín |
Copyright: Bredik projekt © 2005, Layout by Idealprint.cz |