i-magazin.cz
  Doporučujeme

 

 

  Kalendář
<<  Září  >>
PoÚtStČtSoNe
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30       
  Vyhledávání
Vyhledat text

 
  LED-ekosvetla.cz


www.led-ekosvetla.cz

Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.

  Anketa
Jaký z těchto vozů je nejhezčí?

Ford Mustang GT-350R r.66 (9532 hl.)
 
Chevrolet Corvette r.57 (4247 hl.)
 
Škoda 110 R (4677 hl.)
 
Opel Manta (3705 hl.)
 
Pontiac GTO r.69 (3718 hl.)
 
Opel GT r.72 (3816 hl.)
 
Ferrari 365 GT r.68 (3270 hl.)
 
BMW 507 r.58 (3612 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 36577
  TOP 5 články

Neexistuji vhodna data!

  Reklama
  Poslední komentáře

Databáze je prázdná!

  Inzeráty
 
Metromagazín >> Pražské metro >> Úsek IV C1: Nádraží Holešovice-Ládví
Úsek IV C1: Nádraží Holešovice-Ládví
Vede ze stanice Nádraží Holešovice přes Kobyliské náměstí do stanice Ládví. Zahájení výstavby je v září roku 2000, zahájení provozu mezi stanicemi Nádraží Holešovice a Ládví je plánováno koncem roku 2003, dokončení v roce 2004.

Tato část trasy překonává dvě přírodní překážky: řeku Vltavu a následně výškový rozdíl mezi vltavským údolím a náhorní plošinou, na které jsou rozmístěny velké sídlištní celky. Metro je páteřní komunikací systému MHD a proto je snahou, aby trasa byla vedena nejkratším směrem k lokalitám s největším obratem cestujících. Ty jsou dvě: Kobyliské náměstí a obchodní centrum Ládví. Zde jsou proto umístěny stanice. KOBYLISY - ražená jednolodní v hloubce kolem 30m se dvěma vestibuly vzdálenými od sebe přes 200m a LÁDVÍ - dočasně koncová, hloubená, s nástupištěm cca 7 m pod terénem a vestibulem umístěným přímo nad středem stanice.

 

Základní údaje charakterizující stavbu a její budoucí provoz
 
Stavební délka IV. provozního úseku trasy C - 1. části Nádraží Holešovice (mimo) - Ládví (včetně) 3981 m
Maximální spád 39,5 o/oo
Minimální poloměr směrového oblouku traťových kolejí 600 m
Minimální poloměr zakružovacího oblouku traťových kolejí 1000 m
Nejnižší bod trasy - podchod Vltavy 169,660 m n.m.
Nejvyšší bod trasy - stanice Ládví 281,620 m n.m.
Překonávaný výškový rozdíl 111,960 m
   
   
Počet stanic 2
Názvy stanic  
  • Kobylisy - ražená, jednolodní, ostrovní nástupiště, dva vestibuly
  • Ládví - hloubená, jeden vestibul, ostrovní nástupiště
Vzdálenost stanic  
  • Nádraží Holešovice - Kobylisy
  • Kobylisy - Ládví
2748 m
1140 m
Hloubka stanic (rozdíl mezi úrovní terénu a úrovní nástupiště)
  • Kobylisy
  • Ládví
31,5 m
7,35 m
   
 


 

Pro přechod Vltavy bylo zvoleno řešení, které, v tak velkém rozsahu bylo použito poprvé. Na trojském břehu byl v "suchém doku" vybetonován tubus jednokolejného traťového tunelu o délce 168 m a hmotnosti téměř 7000 tun a vysunut do předem vybagrované rýhy ve dně řeky. Pro druhý tunel se postup opakoval - vysunutí prvního bylo úspěšně realizováno na podzim 2001, vysunutí druhého proběhlo v letních měsících 2002. Řešení, které bylo navrženo ve spolupráci odborníků METROPROJEKTU, METROSTAVU a několika dalších konzultantů z řad našich i zahraničních odborníků vzbuzuje zasloužený obdiv odborné i laické veřejnosti. Jeho publikace na odborných sympóziích a konferencích (mj. i na Světovém tunelářském kongresu v Sydney v březnu 2002) se pravidelně stává předmětem velké pozornosti a rozsáhlých diskusí.

Přiložené obrázky ukazují princip technického řešení, fotografie a videoklipy jsou z realizace na podzim r. 2001 (tunel v suchém doku, "pokřtění" láhví sektu a průběh vysouvání - vzhledem k tomu, že tunel je celý pod vodou, lze jeho pohyb sledovat pouze podle "komínu" který slouží ke vstupu a větrání a "kříže" umístěného na čele tubusu, podle kterého se kontrolovala geometrická poloha).

[Akt. známka: 1,00 / Počet hlasů: 1] 1 2 3 4 5
| Autor: i-magazin.cz | Vydáno dne 14. 05. 2006 | 3818 přečtení |
| Počet komentářů: 67 | Přidat komentář | Zdroj: www.metroprojekt.cz |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |

 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.

optimalizace PageRank.cz TOPlist
[CNW:Counter]

automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín

Copyright: Bredik projekt © 2005,  Layout by Idealprint.cz