i-magazin.cz
  Doporučujeme

 

 

  Kalendář
<<  Srpen  >>
PoÚtStČtSoNe
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    
  Vyhledávání
Vyhledat text

 
  LED-ekosvetla.cz


www.led-ekosvetla.cz

Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.

  Anketa
Jaký z těchto vozů je nejhezčí?

Ford Mustang GT-350R r.66 (7948 hl.)
 
Chevrolet Corvette r.57 (3333 hl.)
 
Škoda 110 R (3950 hl.)
 
Opel Manta (3022 hl.)
 
Pontiac GTO r.69 (2983 hl.)
 
Opel GT r.72 (3126 hl.)
 
Ferrari 365 GT r.68 (2836 hl.)
 
BMW 507 r.58 (3153 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 30351
  TOP 5 články

Neexistuji vhodna data!

  Reklama
  Poslední komentáře

Databáze je prázdná!

  Inzeráty
20.4.2009 - Praha
poptávka (Ostatní)
www.welcomecard.cz
 
Automagazín >> Historie automobilek >> Škoda 720 - zajímavý koncept
Škoda 720 - zajímavý koncept
V roce 1967 vznikl v Mladé Boleslavi přísně utajený dokument, který měl vyřešit nástupnictví vozidel Š 1000 MB. Projekt předpokládal, že nové vozy střední kategorie naběhnou do sériové výroby v roce 1973 - v provedení sedan, kombi i kupé. http://sonna.com.ua/catalog/postelnoe-bele/

Škoda 720Škoda 720Škoda 720

Připravované vozy dostaly označení Škoda 720. V první fázi bylo vyrobeno několik prototypů z pera škodováckých designerů a konstruktérů, které nebyly příliš povedené. Nakonec byl koncept zadán konstruktérům z ItalDesign. Vznikl skoro 4,5 metru dlouhý vůz pro pět lidí. Škoda 720 měla mít motor vpředu, vzhledem se vyrovnávala ne-li předbíhala tehdejší špičku od Fiatu, Renaultu, Volkswagenu i BMW. Auto mělo už tehdy mít antiblokovací brzdový systém, klimatizaci, vzduchové pérování i automatickou převodovku. Vyrábět se mělo s dvěma motory o objemu 1250 ccm (výkon 67 koní) a 1500 ccm (87 koní). Výrobní náklady byly vyčísleny na 25 240 Kčs, prodejní cena měla být 30 000 Kčs u nižšího objemu motoru a 35 000 Kčs u motoru silnějšího.

Škoda 740Škoda 740

Spolupráce s ItalDesign pokračovala dále. V roce 1971 přišel na svět prototyp Škoda 740. Mezi lety 1972 až 1979 se pracovalo na modelu Škoda 760, který měl být vyústěním spolupráce československé Škodovky a východoněmeckého Wartburgu.

Škoda 760 Škoda 760

Důvodem proč vůz nikdy nebyl uveden do výroby byla špatná ekonomická situace v tehdejším Československu, ale také se traduje, že tento koncept neprošel v Sovětském svazu, kde se báli, že by Š 720 příliš konkurovala jejich vozům VAZ a to především na zajímavých zahraničních trzích. Následně se tedy levně zmodernizovala stávající Škoda 1000 MB na Š 100 a poté na Š 105 - 120.

 

Motor

vpředu podélně uložený zážehový čtyřválec, pohon zadních kol

Objem

1498 cm3

Největší výkon

87 koní

Převodovka

čtyřstupňová manuální

Délka x šířka x výška

4380 x 1630 x 1410 mm

Rozvor

2550 mm

Objem zavazadlového prostoru

360 l

Nejvyšší rychlost

150 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h

16 s

Spotřeba paliva

12 l/100 km při rychlosti 95 km/h


Související články:
Škodovky, které nikdy nejezdily (06.03.2007)
Škoda Joyster se bude vyrábět (05.03.2007)
Škoda Motorsport (14.05.2006)
Historie znaku Škoda (14.05.2006)
Historie automobilky Škoda (14.05.2006)
Automobily Škoda - II.díl (14.05.2006)
Automobily Škoda - I.díl (14.05.2006)
[Akt. známka: 2,67 / Počet hlasů: 21] 1 2 3 4 5
| Autor: i-magazin.cz | Vydáno dne 05. 03. 2007 | 38886 přečtení |
| Počet komentářů: 112 | Přidat komentář |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |

 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.

optimalizace PageRank.cz TOPlist
[CNW:Counter]

automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín

Copyright: Bredik projekt © 2005,  Layout by Idealprint.cz