i-magazin.cz
  Doporučujeme

 

 

  Kalendář
<<  Červenec  >>
PoÚtStČtSoNe
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31   
  Vyhledávání
Vyhledat text

 
  LED-ekosvetla.cz


www.led-ekosvetla.cz

Úsporné LED žárovky a zářivky. LED osvětlení do domácností, průmyslu, obchodů. Špičková kvalita a profesionální přístup. Velkoobchodní prodej.

  Anketa
Jaký z těchto vozů je nejhezčí?

Ford Mustang GT-350R r.66 (10177 hl.)
 
Chevrolet Corvette r.57 (4559 hl.)
 
Škoda 110 R (5033 hl.)
 
Opel Manta (3954 hl.)
 
Pontiac GTO r.69 (3991 hl.)
 
Opel GT r.72 (4072 hl.)
 
Ferrari 365 GT r.68 (3523 hl.)
 
BMW 507 r.58 (3900 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 39209
  TOP 5 články

Neexistuji vhodna data!

  Reklama
  Poslední komentáře

Databáze je prázdná!

  Inzeráty
 
Jerevan
Metro otevřeno 7. března 1981: - 13.4 km, 10 stanic:

BAREKAMUT'UN (Družba)

"MARSHAL BAGRAMYAN" (nazývána též "SARALANDYI")

"ERITASARDAKYAN"

"KHANRAPETUTYAN KHRAPARAK" ("Náměstí Republiky") (kdysi "Leninovo náměstí")

"ZORAWAR ANDRANIK" (původně "OKTOMBERYAN")

"SASUNTSI DAVID" (blízko Hlavního nádraží)

1985:

"GORTSARANAIN"

"SHENGAVIT"

1986:

"GAREGIN NSHDE KHRAPARAK" (původně "SPANDARYAN KHRAPARAK")

1996:

"CHARBAKH"

První linka vede z Barekamut'un do Zorawar Andranik a následně do Gortsaranain.

Druhá linka povede z centra města do stanice "YERAZ".

Do projektu též patří přípoj této druhé linky severovýchodně a jižně do SASUNTSI DAVID nebo KHANRAPETUTYAN KHRAPARAK.


[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: i-magazin.cz | Vydáno dne 14. 05. 2006 | 3553 přečtení |
| Počet komentářů: 24 | Přidat komentář |
| Informační e-mail | Vytisknout článek |

 

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.

optimalizace PageRank.cz TOPlist
[CNW:Counter]

automagazín | akvamagazín | metromagazín | mobilmagazín | pivomagazín | hokejmagazín

Copyright: Bredik projekt © 2005,  Layout by Idealprint.cz